پیوند فهرست انتظار کلیه چه مدت است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مادر من است نارسایی کلیه و پزشکان پیشنهاد او پیوند کلیه می پذیرد. با این حال، من شنیده ام پیوند کلیه در انتظار لیست طولانی است، درست است؟

بعضی از تحقیقات نشان می دهد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بیشتر از 93000 در فهرست انتظار برای پیوند کلیه هستند.انتظار برای یک دهنده مرحوم می تواند 5-10 سال در حالی که انتظار برای یک دهنده زنده ممکن است کوتاه است. در واقع، زمان دقیق متفاوت از فردی به فرد دیگر است. اگر خوشبختانه، بیماران می توانند از این فرصت به انجام عمل جراحی پیوند کلیه به سرعت داشته باشد. با این حال، اگر متاسفانه، برخی از بیماران ممکن است هیچ شانسی برای پذیرش این عملیات قبل از مرگ داشته باشد.

علاوه بر این به فهرست طولانی انتظار، هزینه عمل جراحی پیوند کلیه بسیار بالا است. هر دو این جنبه را بیماران مبتلا به نارسایی کلیه این گزینه درمان را قبول نمی کند.

برخی از درمان های دیگر برای کمک به طولانی شدن طول عمر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را بدون پیوند کلیه وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. با توسعه طب مدرن، برخی از روش های درمانی دیگر نیز ممکن است آسیب کلیه معکوس کمک و بهبود GFR از بیماران. به عنوان عملکرد کلیه به 15٪ افزایش می دهد و با ثبات نگه داشته، که نیاز به توان با لیست پیوند کلیه عذاب نمی طولانی بیش از.

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده نیز می خواهید را به این درمان های جایگزین، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ما رایگان یاد بگیرند.

http://enfermedad-renal.com/ldrlpdle/1846.html





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی، درمان نارسایی کلیه، کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: